Maidir le
Is mise Ryan Alberto Ó Giobúin. D’fhás mé suas i gclann Éireannach-Mheicsiceach i mbaile beag ar a nglaoitear Camus i lár Ghaeltacht Chonamara – agus is é mo bhaile i gcónaí é.
Bhog mé go Baile Átha Cliath i 2011 chun tús a chur le mo chúrsa fochéime i gColáiste na Tríonóide Baile Átha Cliath. Tháinig an spéis a bhí agam aghaidh a thabhairt ar cheisteanna sóisialta trí bheartas bunaithe ar fhianaise leis an bhfochéim sa tSocheolaíocht agus Beartas Sóisialta, agus toghadh mé mar Scoláire sa disciplín sin i 2013.
Ó 2017 i leith táim i mbonn PhD sa Roinn Socheolaíochta. Sa taighde atá á dhéanamh agam táim ag breathnú ar na cúiseanna le héagothroime san oideachas agus an bealach ar tharla sé, agus táim ag tabhairt aird ar leith ar thionchar an Chúlú Eacnamaíochta Mór ar thorthaí leanaí, agus ar na drochthorthaí a d’fhág bochtaineacht ar fhorbairt linbh.
Chomh maith le taighde is maith liom garraíodóireacht, léitheoireacht, siúlóid agus grianghrafadóireacht. Is féidir leat a bheith ar an eolas faoi mo chuid ábhar spéise trí mo leathanaigh meán shóisialta, anseo.

Oideachas & Taithí
2022
Taighdeoir Cainníochtúil
Coláiste na hOllscoile, Baile Átha Cliath
Taighdeoir Cainníochtúil leis an Staidéar um Fhoghlaim Shábháilte (Safe Learning Study), staidéar idirghabhála faoi stiúir na Roinne Oideachais
2017-2022
PhD i Socheolaíocht Chainníochtúil
Coláiste na Tríonóide, Baile Átha Cliath
Taighde cainníochtúil ar an tionchar príomha agus tánaisteach ar bhonn sóisialta a tháinig i gcóras oideachais na hÉireann.
2020
Ainmnithe do Ghradam Teagaisc Dermot McAleese
Coláiste na Tríonóide, Baile Átha Cliath
Modhanna Taighde Cainníochtúla agus Cáilíochtúla
2017-2018
Teastas Iarchéime sna Staitisticí
Coláiste na Tríonóide, Baile Átha Cliath
Scoil na hEolaíochta, Ríomhaireachta agus na Staitisticí
2015-2018
EIL Intercultural Learning, Cork
Comhalta Boird le EIL
Is eagraíocht sheachbhrabúsach é EIL a chuireann deiseanna foghlamtha idirchultúrtha agus deonacha ar fáil thar lear.
2015-2016
Dioplóma sa Ghearmáinis
Ollscoil na hÉireann, Gaillimh
Rinne mé staidéar ar an teanga chomh maith le hábhar spéise intleachtacha, cultúrtha agus eacnamaíochta thíortha na Gearmáinise.
2011-2015
Baitsiléir Ealaíon (BA), sa Socheolaíocht agus Beartas Sóisialta
Coláiste na Tríonóide, Baile Átha Cliath
Teideal Thráchtas na Bliana Deiridh: ‘Educational Experiences in Ireland: A Case Study of Young Somali Adults in Dublin’.
2013
Tofa mar Scoláire sa tSocheolaíocht agus Beartas Sóisialta
Coláiste na Tríonóide, Baile Átha Cliath
Is é seo an gradam fochéime is mó a bhfuil meas air in Éirinn, a bhronntar ar na mic léinn a léiríonn ‘cumas thar barr’ ina réimse staidéir
Taighde
Foilseacháin
-
Gibbons, R.A., Layte, R. (2021) The Effect of School Composition and Disciplinary Ethos on Student Learning Outcomes
-
Gibbons, R.A., Sprong, S., Chzhen, Y. (2021) Growing Up in the Great Recession: The Effects of Three Dimensions of Economic Well-being on Child Behavioural Difficulties from Ages 9 to 17 (Under Review)
-
Sprong, S., Gibbons, R.A., Chzhen, Y. (2021) Divergent Trajectories: Three Dimensions of Child Poverty During the Great Recession in Ireland (Under Review)
-
Gibbons, R.A., Layte, R. (2021) A Fixed-effects Analysis of the Effect of Financial Strain and Parental Depression on Child Behavioural Difficulties During the Great Recession in Ireland (Under Review)
-
Gibbons, R.A., Layte, R. (2021) When and Why Do Socio-economic Differences in Student Disaffection Emerge? A Longitudinal Study from Age 9 to 17/8 (Under Review)
-
Gibbons, R.A., Layte, R. (2020) Constrained by Choice: Social Class and Curriculum Selection in Secondary Education in Ireland.
Imeachtaí Comhthionóil Béil Roghnaithe
-
October 2021: European Consortium for Sociological Research, Annual Conference:
Why do working class students have worse behaviour? Financial strain and child behavioural difficulties during the Great Recession in Ireland -
August 2020: European Sociology Association, Sociology of Education Conference:
When and why do students become disaffected? -
March 2019: International Sociology Association, Research Committee 28 Conference:
Diverging Pathways: social class and curricular choice in secondary education in Ireland