
Mo Chuid Tosaíochtaí
Teastaíonn iarracht comhbheartaithe ag gach uile chéim sa phróiseas oideachais chun an bhearna a líonadh. Is iad seo thíos na tosaíochtaí lena bhfuil fúm mo dhícheall a dhéanamh sa bhfeachtas seo agus ina dhiaidh.

Ag dul i ngleic le héagothroime san oideachas
Trí aghaidh a thabhairt ar mhíchothroime san oideachas cabhróidh sé le sochaí níos cothroime agus níos tuilleamhlathachaí a chruthú.
Ag líonadh bearna Covid
Trí chabhair a chur ar fáil do mhic léinn chabhródh sé leo breith suas agus fáil réidh leis an mbearna san fhoghlaim atá mar thoradh ar scoileanna a bheith dúnta ag Covid-19.


Infheistiú in ardoideachas
Is é leas na sochaí faoi láthair agus amach anseo infheistíocht a dhéanamh in ardoideachas. Beidh mé ag moladh níos mó maoinithe agus maoiniú níos fearr a dhéanamh sa taighde.
Tacú le mic léinn
Cuirtear iallach ar mhic léinn na hÉireann na táillí is airde san AE agus cíos atá thar fóir a íoc. Mar sin féin tá an maoiniú ón stát in aghaidh gach mac léinn tríú leibhéal 40% níos ísle ná mar a bhí sé tá deich mbliana ó shin. Níor chóir go gcoinneodh costas oideachas ó dhaoine óga.


Cúram leanaí den scoth
Ní hamháin go gcuireann cúram leanaí den scoth tairbhí eacnamaíocha ar fáil trí oibrithe a shaoradh den saothar oibre, ach tá sé léirithe go gcabhraíonn sé le scileanna teanga agus cognaíocha a fhorbairt i measc leanaí a thagann ó chúlraí atá faoi mhíbhuntáiste.
Ag cosaint neamhspleáchas ollscoile
Is cuid lárnach do chothabháil saoirse acadúil agus rialachas daonlathach é cosaint a thabhairt do neamhspleáchas ollscoile. Cabhróidh neamhspleáchas leis an stát a choinneáil freagrach.

References
-
Whelan, C. T. & Layte, R. Economic boom and social mobility: The Irish experience. Res. Soc. Stratif. Mobil. 24, 193–208 (2006).
-
Jackson, M. How is Inequality of Educational Opportunity Generated? The Case for Primary and Secondary Effects. in Determined to Succeed? Performance versus Choice in Educational Attainment (ed. Jackson, M.) 1–33 (Stanford University Press, 2013).